فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۵، ۱۷:۳۸ - ♥سرباز شیعه♥
    ++++
فرهنگ و هنر ارژن

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از فراخوان عمومی برای واگذاری مدیریت یازده مجتمع فرهنگی و هنری در فارس خبر داد.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، غلامرضا یوسفی، ابراز داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در نظر دارد، تعدادی از مجتمع های فرهنگی و هنری خود را به صورت واگذاری مدیریت در اختیار واجدین شرایط قرار دهد.

معاون اداری و مالی فرهنگ و ارشاد فارس در ادامه با اشاره به اینکه افراد حقیقی و حقوقی غیر دولتی، دارای صلاحیت فنی و اخلاقی و دارای مجوز فعالیت از مراجع قانونی می توانند از این طرح استفاده کند، افزود: متقاضیان از تاریخ نشر آگهی به مدت یک هفته برای بازدید از مجتمع ها و دریافت فرمها به نشانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در چهار راه حافظیه مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق نشای اینترنتی fars.farhang.gov.ir  هماهنگی کنند.

یوسفی اظهار داشت: زمان تحویل پیشنهاد از تاریخ ٣٠ مرداد تا چهارم شهریور ٩٥ و همچنین زمان بازگشایی ٧ شهریور، راس ساعت ١٠ صبح در محل دفتر معاونت اداری مالی فرهنگ و ارشاد فارس می باشد و مجتمع فرهنگی هنری یاد شده نیز شامل، پاسارگاد، بیضاء، لپوئی، دشت ارژن(واقع در شهر خانه زنیان)، داریون، بالاده، خشت، قائمیه، کنار تخته، ناصر آباد و نودان است.

معاون اداری و مالی ارشاد اسلامی فارس در خصوص اهمیت واگذاری مجتمع ها و نگارخانه ها درسطح استان با توجه به قوانین و دستورالعمل جاری گفت: با تحقق این امر و گام اول برای کوچک سازی سازمان گام موثری برداشته می شود و درگام بعدی نیز، صرفه جویی های لازم انجام خواهد شد.

غلامرضا یوسفی در پایان بیان داشت: در راستای کوچک سازی دولت و خصوصی سازی مراکز و الزام قانونی که طی برنامه ٤ و ٥  قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ٢٧ مربوط به واگذاری، کلیه دستگاهها مکلفند نسبت به تصدی مراکز مازاد به بخش غیردولتی اقدام کنند.

نظرات (۱)

۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۳۸ ♥سرباز شیعه♥
++++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی