فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۵، ۱۷:۳۸ - ♥سرباز شیعه♥
    ++++
فرهنگ و هنر ارژن

معاون آموزش و پرورش بخش کهمره نودان شهرستان کازرون به همراه برخی دیگر از کارمندان این اداره، برای بازدید از فعالیت های ستاد اوقات فراغت بخش ارژن وارد بخش ارژن شد.

این گروه، صبح روز سه شنبه، وارد بخش ارژن شدند که مورد استقبال مسئولان اداره آموزش و پرورش بخش ارژن قرار گرفتند.

در ادامه، این گروه به همراه بهزاد خانی، معاونت فرهنگی اداره آموزش و پرورش بخش ارژن، مکی و موسوی مسئولان کانون فرهنگی موعود اداره آموزش و پرورش بخش ارژن از فعالیت های ستاد اوقات فراغت تابستانی بخش ارژن بازدید کردند.

این گروه ابتدا به مجتمع فرهنگی هنری شهر خانه زنیان رفتند تا از نزدیک با فعالیت های این مجتمع آشنا شوند.

آن ها پس از بازدید، از کلاس های طرح اوقات فراغت، با اسدزاده، سرپرست مجتمع فرهنگی - هنری شهر خانه زنیان به گفتگو نشستند. در این نشست صمیمانه، اسدزاده به چگونگی فعالیت ها و همکاری با اداره آموزش و پرورش بخش ارژن اشاره کرد و گفت: در طول دو سال اخیر، اداره آموزش و پرورش بخش ارژن و مجتمع فرهنگی هنری شهر خانه زنیان که به عنوان نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیراز در این منطقه فعالیت می کند، همکاری های بسیاری خوبی داشته اند.

بازدید

وی به برگزاری کلاس های فرهنگی و هنری همچون قرآن، کارگاه های مد و لباس، نقاشی، خوشنویسی، کتابخوانی و ... اشاره کرد و گفت: در طول یک سال گذشته این مجتمع با همکاری اداره آموزش و پرورش بخش ارژن، توانست برای اولین بار کلاس های کتابخوانی را در منطقه برگزار نماید که مورد استقبال خوب دانش آموزان در منطقه قرار گرفت.

بهزاد خانی نیز با بیان این که کلاس های کتابخوانی را در سال تحصیلی گذشته با همکاری و همت مجتمع فرهنگی هنری شهر خانه زنیان برگزار کرده ایم، گفت: این کلاس ها توانسته است دانش آموزان را به شیوه های چگونگی مطالعه کتاب، آشنایی با کتاب های دیگر، شیوه گفتمان با یکدیگر، و بالا بردن سطح سواد و مطالعه در بین دانش آموزان که به ترغیب دانش آموزان به مطالعه کتاب کمک می کند، آشنا و کمک کند.

در ادامه این گروه به همراه مسئولان اداره آموزش و پرورش بخش ارژن به بازدید از فعالیت های ورزشی و سایر فعالیتهای ستاد اوقات فراغت تابستانی پرداختند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی