فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۵، ۱۷:۳۸ - ♥سرباز شیعه♥
    ++++
فرهنگ و هنر ارژن
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۸

وام به بیش‌از 1000 واحد مسکونی

بخشدار ارژن گفت: 10 تا 15 میلیون تومان تسهیلات بانکی به هر واحد مسکونی برای اجرای طرح‌های مقاوم‌سازی یک‌هزار و 728 روستا در بخش ارژن اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، قاسم فضلی‌نیا در نخستین نشست شورای اداری بخش ارژن در سخنانی اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت این بخش توجه به زیرساخت‌های عمرانی، تأمین آب شرب، راه‌سازی، آسفالت معابر و محورهای مواصلاتی است که در این راستا توجه به ساخت، احداث و مقاوم‌سازی مسکن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بخشدار ارژن خاطرنشان کرد: درعین‌حال وجود مشکلات در این بخش و کمبود اعتبارات در سال گذشته فعالیت‌های چشمگیری از جمله اختصاص 2.6 میلیارد تومان برای آب شرب دهستان قره‌چمن، بهسازی شبکه روشنایی و تأمین اعتبار یک‌میلیارد تومانی راه‌سازی در این دهستان اجرایی شده است.

فضلی‌نیا تصریح کرد: اختصاص 400 میلیون تومان برای روشنایی محورهای روستاهای دهنو قلندری، 40 کیلومتر روکش آسفالت و لکه‌گیری و توجه به المان‌ها و زیرساخت‌های عمرانی از دیگر فعالیت‌ها در این بخش بوده است.

وی بیان داشت: برای نخستین بار در عید سعید فطر شبکه سیمای فارس در قره‌چمن راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بخشدار ارژن اضافه کرد: بسیاری از روستاهای ارژن با مشکل عدم گازکشی و تأمین آب روبه‌رو است که از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی درخواست تعامل و همکاری با بخشداری در مورد تأمین آب شرب را داریم.

نظرات (۱)

۱۰ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۵ ♥سرباز شیعه♥
مفید بود

ممنون♥

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی