فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۵، ۱۷:۳۸ - ♥سرباز شیعه♥
    ++++
فرهنگ و هنر ارژن

امروز پنجشنبه 23 اردیبهشت، برنامه ها و کلاس های پیش دبستانی موعود شهر خانه زنیان به پایان رسید.

به همین منظور، این پیش دبستانی با همکاری خانه فرهنگ شهر خانه زنیان، جشن اختتامیه خود را در سال روز میلاد با برکت امام سیدالساجدین برگزار نمود.
این پیش دبستانی که چندین سال است در شهر خانه زنیان در حال فعالیت می باشد، با تربیت دینی، اخلاقی و علمی نونهالان منطقه توانسته است تا نونهالان خانه زنیانی را برای شروع دوران مدرسه آماده نماید.
این جشن، که از ساعت 8 صبح در سالن آمفی تئاتر خانه فرهنگ شهر خانه زنیان برگزار شد، تا ساعت 12 ظهر ادامه داشت. در این آیین، برنامه های متفاوت و جذابی برای نونهالان و خانواده های آنان به اجرا در آمد.
این جشن با حضور بهزاد خانی، مسئول فرهنگی اداره آموزش و پرورش بخش ارژن همراه بود.
بهزاد خانی در این آیین گفت: از آن جا که این نونهالان، مهر ماه سال جاری وارد مدارس ابتدایی می شوند، لازم است تا خانواده ها، از فرصت تابستان نیز بهره جسته و با شرکت این نونهالان عزیز در کلاس های خانه فرهنگ و کانون فرهنگی آموزش و پرورش یا ارگان های دیگری که برای آنان کلاس برگزار خواهند کرد، آنان را برای ورود به مدارس آماده تر نمایند.
وی افزود: کلاس اول ابتدایی در واقع مهمترین و پایه ای ترین کلاس در طی دوران تحصیل یک فرد می باشد. پس لازم است تا خانواده ها، دقت نظر بیشتری داشته باشند و بچه ها را با آمادگی روحی و روانی بیشتری به مدارس بفرستند تا در این دوره حساس، دچار مشکلی نشوند.
خانی ادامه داد: خوشبختانه مدارس خانه زنیان مدارس خوبی هستند و از معلمان خوبی هم استفاده می کنند.
منفرد، مدیر پیش دبستانی موعود شهر خانه زنیان نیز گفت: امروز آخرین روز سال تحصیلی پیش دبستانی ها بود. سالی که پر از خاطرات شیرین و دوست داشتنی با بچه های باصفا و زرنگ به پایان رسید. عاشق همه بچه ها هستم. خیلی دوست شان دارم زیار آن ها فرشته های نازنین روی زمین هستند.
منفرد در ادامه اضافه کرد: پیش دبستانی موعود خانه زنیان که در طی سالیان اخیر توانسته است تا نونهالان بسیاری را آماده ورود به مدرسه، که اولین مرحله و پله تعلیم و تعلم و حضور در اجتماع است، کرده است، امادگی دارد تا در سال تحصیلی جدید نیز در خدمت نونهالان عزیز باشد.

خداحافظ مهد من

از مهد کودک که داریم میریم ما

آموخته ایم مشق و حساب و زبان

خداحافظ مربی خوب من

در خاطرم هستی همیشه با من

 **

ای مهد من ای مهد عشق و رویا

هستی همیشه جاودان پیش ما

خداحافظ ، خداحافظ،

خداحافظ، مهد من
جشن پیش دبستانی موعود
جشن پیش دبستانی موعود

نظرات (۳)

۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۰۴ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
بسیار عالی،شن خیلی خوبی بود باهمکاری آقای اسد زاده .بسیار زحمت کشیدن
بسیار عالی،جشن خیلی خوبی بود باهمکاری آقای اسد زاده .بسیار زحمت کشیدن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی