فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۵، ۱۷:۳۸ - ♥سرباز شیعه♥
    ++++
فرهنگ و هنر ارژن
۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۵۷

ثبت نام دوره سوم کارگاه مد و لباس

ثبت نام سومین دوره کارگاه مد و لباس خانه فرهنگ شهر خانه زنیان آغاز شد.

محمدمهدی اسدزاده، سرپرست خانه فرهنگ شهر خانه زنیان گفت: با پایان گرفتن دوره دوم کارگاه مد و لباس این خانه فرهنگ، ثبت نام سومین دوره کارگاه مد و لباس خانه فرهنگ شهر خانه زنیان آغاز شد.

وی گفت: اولین دوره کارگاه مد و لباس را در تابستان سال گذشته و دومین دوره را در 6 ماهه دوم سال 94 برگزار کردیم.

اسدزاده افزود: خانه فرهنگ شهر خانه زنیان این افتخار را دارد تا در راستای اقتصاد مقاومتی با همکاری جهاد دانشگاهی، دوره های مختلفی از جمله کارگاه مد و لباس را برگزار نماید.

سرپرست خانه فرهنگ شهر خانه زنیان ادامه داد: دوره های کارگاهی مد و لباس این خانه فرهنگ با مربی گری فرشته کاویانی صورت می گیرد. این مربی نام آشنای منطقه خانه زنیان قریب 18 سال است که در بخش ارژن در حال تدریس خیاطی و مد و لباس می باشد. همچنین وی دارای مجوز از سه ارگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فنی و حرفه ای و جهاد دانشگاهی می باشد.

مسئول ارشد فرهنگی بخش ارژن خاطر نشان ساخت: با توجه به همکاری جهاد دانشگاهی، به هنرجویان این دوره ها، مدرک  دو امضایی جهاد دانشگاهی و اداره ارشاد تعلق خواهد گرفت. فرشته کاویانی خود نیز آموزشگاه خیاطی بیتا را با مجوز تدریس از فنی و حرفه ای دارد و به همین دلیل این دوره ها تحت عنوان خیاطی بیتا و با همکاری خانه فرهنگ شهر خانه زنیان و جهاد دانشگاهی برگزار می شود. لازم به یادآوری است که سعی داریم تا رایزنی مناسبی را با سازمان فنی و حرفه ای هم داشته باشیم تا هنرآموزان با گذراندن یک دوره کارگاهی مد و لباس در 6 ترم، مدارک هر سه ارگان را دریافت دارند.

لازم به ذکر است که مدرک جهاددانشگاهی، مدرکی دانشگاهی به حساب می آید. همچنین جهاد دانشگاهی تنها نهادی است که مدارک آن (از هر شعبه) بدون ذکر تاریخ، مورد تایید نهاد ریاست جمهوری است. همچنین در صورت لزوم بدون سپری شدن دوره استعلامات، و تنها با استعلام از جهاد دانشگاهی، مدارک صادره از سوی جهاد دانشگاهی برای استفاده در کشورهای دیگر ترجمه می شوند و ارزش مدارک دانشگاهی را دارند.

کارگاه مد و لباس


نظرات (۱)

۰۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۱۰ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
++++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی