فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۵، ۱۷:۳۸ - ♥سرباز شیعه♥
    ++++
فرهنگ و هنر ارژن
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۱

اهدای جوایز قرآنی

سرپرست خانه فرهنگ شهر خانه زنیان گفت: در راستای اعتلا بخشیدن به فرهنگ قرآنی، اولین دوره کلاس های قرآن این خانه فرهنگ به پایان رسید و به هنرآموزان برتر جوایزی به رسم یادبود داده شد.

محمدمهدی اسدزاده-سرپرست خانه فرهنگ شهر خانه زنیان- گفت: در راستای اعتلا بخشیدن به فرهنگ قرآنی، اولین دوره کلاس های قرآن این خانه فرهنگ به پایان رسید و به هنرآموزان برتر جوایزی به رسم یادبود داده شد.

اسدزاده ادامه داد: این خانه فرهنگ کلاس های قرآن خود را از ابتدای مهرماه در دو بخش خواهران و برادران آغاز کرده بود.

سرپرست خانه فرهنگ شهر خانه زنیان اضافه کرد: این کلاس ها که با استقبال خوب دانش آموزان منطقه به اجرا در آمد در سه سطح پیش دبستانی، دبستانی و بالاتر از دبستان برای مقاطع راهنمایی و دبیرستان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در کلاس نونهالان پیش دبستانی 10 سوره قرآن شامل سوره های ناس، فلق، توحید، کافرون، تبت، نصر، فتح، حمد، کوثر و فیل آموزش داده شد که دانش آموزان توانستند آن ها را به خوبی حفظ کنند. همچنین به دو نفر از این نونهالان به رسم یادبود هدایایی داده شد.

اسدزاده با اشاره به چگونگی برگزاری کلاس های گفت: در مقاطع دبستانی و بالاتر، سعی مان بر آن بود تا با توجه به داشتن سواد خواندن و نوشتن این هنرآموزان، مسایل تجویدی از جمله تلفظ حروف، علامات و اصطلاحات وقف، چگونگی وقف و وصل، ادغام و اخفاء و همچنین حفظ و مفاهیم ده آیه ابتدایی سوره بقره با آن ها کار شود. در این قسمت نیز به دو نفر از این علاقمندان که رتبه بالاتری نسبت به بقیه داشتند هدایایی داده شد.

نظرات (۱)

خداقوت ، خداوند بهتون خیرو برکت دنیوی و اخروی عطا کنه ، بسیار بسیار بسیار عالی 
موفق و پیروز باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی