فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۵، ۱۷:۳۸ - ♥سرباز شیعه♥
    ++++
فرهنگ و هنر ارژن

روز سه شنبه نوزدهم بهمن ماه، گروه نمایش موش و گربه، به سرپرستی سرکار خانم بحرانی، این نمایش را برای کودکان و نوجوانان منطقه ارژن در سالن آمفی تئاتر خانه فرهنگ شهر خانه زنیان اجرا کردند.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس-

روز سه شنبه نوزدهم بهمن ماه، گروه نمایش موش و گربه، به سرپرستی سرکار خانم بحرانی، این نمایش را برای کودکان و نوجوانان منطقه ارژن در سالن آمفی تئاتر خانه فرهنگ شهر خانه زنیان اجرا کردند.

مهندس محمدمهدی اسدزاده، سرپرست خانه فرهنگ شهر خانه زنیان با اعلام این خبر گفت: برای دومین سال متوالی، خانه فرهنگ شهر خانه زنیان توانست تا برنامه شاد، مفرح و البته متفاوت اجرای تئاتر کودک را با همکاری اداره آموزش و پرورش بخش ارژن و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیراز برای کودکان و نوجوانان این منطقه در این خانه فرهنگ برگزار نماید.

وی افزود: از حدود یک ماه پیش، هماهنگی های لازم با ادارات فوق به عمل آمد تا این گروه به منطقه بیاید.

اسدزاده اضافه کرد: این گروه نمایشی که عمده بازیگرانش از دانش آموزان مدارس شیراز بودند، قرار بود یک اجرا یا نهایتاً دو اجرا داشته باشند، که البته به دلیل درخواست زیاد چهار اجرا را به صورت متوالی به روی صحنه بردند.

سرپرست خانه فرهنگ شهر خانه زنیان ادامه داد: اولین گروه از دبستان دخترانه همت آباد، دومین گروه از دبستان پسرانه شهید لطف الله ساسانی، سومین گروه مدارس راهنمایی زینب کبری (س) و خدیجه کبری(س) و در نهایت آخرین گروه نیز دبستان دخترانه شهید لطف الله ساسانی بودند.

اسدزاده با اشاره به ساعات اجرای نمایش خاطرنشان ساخت: آغاز اجرای نمایش از ساعت 9 صبح بود که در نهایت در ساعت 2 بعدازظهر آخرین اجرای این گروه به پایان رسید.

وی ضمن آرزوی سلامت و توفیق برای دست اندرکاران این نمایش که توانستند در ایام الله دهه مبارک فجر غنچه لبخند را بر لبان کودکان و نوجوانان بخش ارژن بنشانند از ادارات آموزش و پرورش بخش ارژن و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیراز نیز تقدیر نمود.

لازم به ذکر است که پس از آخرین اجرا نیز مردم منطقه خواستار اجرای دیگر این گروه برای دیگر کودکان بودند که به دلیل خستگی بسیار زیاد بازیگران گروه، این گروه ضمن تشکر از استقبال خوب مردم و ابراز احساسات آنان، با ابراز شرمندگی خستگی مفرط بازیگران را دلیل عدم اجرای دیگرباره نمایش عنوان داشت.

مردم نیز از مسئولان خواستند تا با ایجاد چنین فضاهایی اسبابی را فراهم نمایند تا همه مردم و به خصوص کودکان و نوجوانان منطقه از چنین برنامه هایی استفاده کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی