فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۵، ۱۷:۳۸ - ♥سرباز شیعه♥
    ++++
فرهنگ و هنر ارژن

صبح روز یکشنبه 11 بهمن ماه، جلسه شورای اداری بخش ارژن، با حضور مسئولین ادارات و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در بخشداری بخش ارژن برگزار شد.

صبح روز یکشنبه 11 بهمن ماه، جلسه شورای اداری بخش ارژن، با حضور مسئولین ادارات و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در بخشداری بخش ارژن برگزار شد.

در این نشست پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، قاسم فضلی نیا بخشدار ارژن با اعلام این که موضوع جلسه هماهنگی جهت برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر در این بخش است، جلسه را شروع نمود.

فضلی نیا در سخنانش بر این نکته تاکید نمود: همچنان که نباید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در طول سالیان پس از انقلاب نادیده یا کوچک انگاشت، نباید در مورد کارهایی که انجام شده است نیز بزرگنمایی نمود.

وی ادامه داد: با نگاهی به منطقه متوجه می شویم که جمهوری اسلامی ایران هم اکنون امن ترین کشور منطقه است و این خود جای بسی شکر دارد و بایستی بر دستان کسانی که این امنیت را برایمان به ارمغان آورده و می آورند بوسه زد.


در ادامه جلسه یاسر کرمی -فرماندهی حوزه 6 امام جعفر صادق(ع) خانه زنیان- به عنوان مسئول کمیته اجرایی برنامه های دهه فجر گفت: باید از تمام مردم به خاطر حضورشان در مراسم استقبال از کاروان شاهدان بصیر تشکر نمایم.

وی افزود: وظیفه تزئینات شهری ایام الله دهه مبارک فجر بر عهده شهرداری گذاشته شده است که تا کنون به موقع و خوب عمل نموده است.

کرمی برخی از برنامه های دهه فجر را این گونه بر شمرد:

-توزیع گل و شیرینی در روز 12 بهمن

-اجرای زنگ انقلاب در تمام مدارس بخش ارژن و اجرای مراسم نمودین ورود امام در دبیرستان نرجس خانه زنیان همزمان با سالرزو ورود حضرت امام

-سرکشی از خانواده های معظم شهدا

-غبارروبی گلزار شهدا در روز پنجشنبه

-برگزاری جشن های دهه فجر در مدارس.

-روز 21 بهمن برگزاری جشن انقلاب در دشت ارژن

-تجلیل از رزمندگان و جانبازان

-تکبیرگویی و نورافشانی

-نشست بصیرتی

-راهپیمایی 22 بهمن که قرار است در سه دهستان کهمره ،قره چمن(خان زنیان) و دشت ارژن برگزار گردد.


در این نشست با توجه به غیبت اداره جهاد کشاورزی ، بخشدار ارژن برنامه های اسب دوانی و نمایشگاه صنایع تبدیلی را از جمله برنامه های جهاد کشاورزی منطقه دانست.


همچنین موسی خشنود، رئیس اداره آموزش و پرورش بخش ارژن در این نشست گفت: آمریکا اگر امروز با برخی از کشورهای مسلمان ارتباط دارد تنها به خاطر منافع اقتصادی می باشد.

وی تاکید کرد: وظیفه اصلی همه ما این است که انقلاب را به نسل های بعدی منتقل نماییم.


عباسی رئیس شورای کهمره سرخی اما گفت: با توجه به برگزاری همایش نخبگان در این دهستان، متاسفانه پس از چند سال باید اعلام کنیم که امسال راهپیمایی 22 بهمن در کهمره برگزار نمی شود.

در این نشست اسدزاده، مسئول خانه فرهنگ شهر خانه زنیان نیز برنامه های خانه فرهنگ را ارائه کرد.

در ادامه این نشست معصومی معاون بخشدار با اشاره به طرح هایی که قرار است در طول این دهه افتتاح گردد ، برنامه های کلی مصوب کمیته برگزاری بزرگداشت دهه فجر را اعلام کرد.

نظرات (۱)

۱۳ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۹ http://bakosar.mihanblog.com/extrapage/11

دوست عزیز

با سلام و احترام شما می توانید بنر وبلاگتان را در وبلاگ ما بارگذاری نمائید

اعضای وبلاگ روزانه بر روی بنر شما کلیک می کنند که این کار باعث افزایش بازدید وبلاگ شما خواهد بود

خدمات ما کاملا رایگان می باشد

لطفا به این صفحه   http://bakosar.mihanblog.com/extrapage/11  مراجعه نموده و در صورت تمایل به همکاری و پذیرش قوانین ثبت نام فرمائید

موفق و پیروز باشید

برنامه نویسان کوثر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی