فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

فرهنگ و هنر ارژن

وبلاگی برای تمام مردم بخش ارژن فارس

آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۵، ۱۷:۳۸ - ♥سرباز شیعه♥
    ++++
فرهنگ و هنر ارژن
جشن های پیروزی انقلاب، با به صدا در آمدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه نرجس توسط بخشدار بخش ارژن، رسما در بخش ارژن آغاز شد.

همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در 12 بهمن 57، رأس ساعت 9 و نیم صبح هم نوا با سراسر کشور، در بخش ارژن نیز برنامه های جشن انقلاب با نواخته شدن زنگ انقلاب توسط قاسم فضلی نیا، بخشدار ارژن در دبیرستان دخترانه نرجس شهر خانه زنیان، آغاز شد.
روز دوشنبه 12 بهمن ماه، دبیرستان دخترانه نرجس و مدرسه راهنمایی زینب کبری، میزبان مسئولان و مردم بود تا نویدبخش آغاز سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب باشد.
دانش آموزان و معلمان این مدرسه، پس از اجرای نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره)، بخشدار و مسئولان بخش ارژن را دعوت کردند تا زنگ انقلاب را در این مدرسه به صدا در آورند.
قاسم فضلی نیا(بخشدار ارژن)، موسی خشنود(رئیس آموزش و پرورش بخش ارژن)، امیرفرج کاویانی(رئیس شورای اسلامی شهر خانه زنیان) و یاسر کرمی (مسئول حوزه 6 مقامت امام جعفر صادق(ع) بسیج خانه زنیان) و ملک پور(شهردار خانه زنیان) مسئولانی بودند که زنگ انقلاب را در این مدرسه به صدا در آوردند.
پس از اجرای این مراسم نمادین ،موسی خشنود در سخنانی خطاب به دانش آموزان گفت:دانش آموزان عزیز ما باید بدانند که پیش از انقلاب مسئولان ما با پذیرفتن قانون کاپیتالاسیون عملاً ما را در مقابل کشوری چون آمریکا به خاک مذلت نشاندند. اما اکنون ما در دنیا سرمان را بالا می گیریم و با اقتدار و عزت آن ها را به پای میز مذاکره می کشانیم.
در ادامه قاسم فضلی نیا امنیت موجود در کشور را مرهون خون شهیدان و پیروی از راه ولایت عنوان نمود.
فضلی نیا ادامه داد: با نگاهی به برخی از انقلاب های اتفاق افتاده در چند سال اخیر به خوبی نشان می دهد که اگر مردم ما رهبری و ولایت را نداشتند اکنون با انقلابی سرنگون شده همچون انقلاب مصر روبرو بودند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی